Aktuální, spolehlivé a srozumitelné informace o vývoji na trzích s PHM a minerálními oleji ve světě, Evropě i ČR
Zobrazit více

« Zpět

Společnost MOL pokračuje v přeměně svých ČS na komplexní servisní a odpočinková místa

16.01.2017 13:08

Společnost MOL Česká republika pokračuje v souladu se svojí dlouhodobou strategií se zaváděním Fresh Cornerů na svých čerpacích stanicích. V současné době je rozšířená nabídka kvalitní kávy, čerstvého na místě připraveného občerstvení a základních potravin denní potřeby, řidičům k dispozici na 49 čerpacích stanicích v 11 krajích ČR.

 

Nejnovější Fresh Cornery byly otevřeny v posledních dnech loňského roku v Olomouci a v Praze. „Jde o vysoce flexibilní koncept. S Fresh Cornery je možné se potkat jak na tranzitních místech (např. Vyškov, Zdiby, Velké Meziříčí), ve větších a středně velkých městech (např. Hradec Králové, Pardubice, Olomouc, Šumperk, Most, Opava), i v hlavním městě,“ říká Mikolaj Komorowski, ředitel maloobchodu MOL v České republice. Další desítky nových Fresh Corner čerpacích stanic budou otevřeny během letošního roku.

 

Nabídka a rozsah sortimentu na čerpacích stanicích s Fresh Cornerem se liší podle velikosti a lokality jednotlivých čerpacích stanic. Řidiče láká především vynikající káva. Dokáží ocenit například espresso servírované do kvalitního porcelánu a připravované v profesionálních kávovarech z prvotřídních kávových zrn. Samozřejmě mají možnost si oblíbený druh kávy ze špičkových samoobslužných kávovarů zakoupit také sebou na cestu. „Objem prodané kávy se na všech čerpacích stanicích, kde byl zaveden koncept Fresh Corneru dramaticky zvýšil a zákazníci se k nám na kávu cíleně vrací,“ doplňuje Komorowski. Kromě kávy je ve Fresh Cornerech největší zájem o sendviče, toasty a panini, které se připravují na místě z kvalitních čerstvých surovin. Na vybraných stanicích si zákazníci mohou zakoupit i čerstvé sladké a slané pečivo, mléčné výrobky nebo sýry. Řidiči si při zastávce od řízení rádi vychutnají i teplou polévku.

 

Součástí nedávno představené dlouhodobé strategie celé Skupiny MOL je zavedení nového retailového konceptu sítě čerpacích stanic a rozšiřování služeb pro zákazníky. Počítá se s nabídkou dalších služeb, čerpací stanice by například měly sloužit i jako místo pro vyzvednutí zásilek a balíčků. Samozřejmostí je bezplatné Wi-Fi připojení k internetu. Čerpací stanice se postupně mění v servisní a odpočinkové oázy pro řidiče na cestě. Počet čerpacích stanic MOL s Fresh Cornery by měl v regionu střední a východní Evropy do roku 2021 přesáhnout počet 750 a vytvořit nový koncept fast/street food založeného na čerstvých a zdravých surovinách a prvotřídní gastro přípravě. Velký podíl na tomto čísle budou tvořit Fresh Cornery právě v České republice.

 

Otevírání nových Fresh Corner je většinou spojeno rovněž s celkovou modernizací interiérů čerpacích stanic. Po nedávno dokončeném rebrandingu čerpacích stanic Agip nese bílo-zeleno-červené barvy společnosti MOL celkem více než 170 stanic. Celkově jich společnost v České republice pod značky MOL a Pap Oil provozuje 308.

 

„Naší ambici je stát se první volbou zákazníka v České republice, a to zejména díky excelentnímu zákaznickému servisu a inovované nabídce. Čerpací stanice MOL postupně proměňujeme v místa, kde si řidiči mohou v příjemném prostředí odpočinout, pochutnat na kvalitním čerstvém jídle a vynikající kávě a díky bezplatné Wi-Fi si třeba i vyřídit e-maily. Zpětná vazba od zákazníků je zatím velmi pozitivní,” uzavírá Komorowski.

« Zpět